Най-накрая гримът на Rihanna,
Fenty Beauty е тук. Това е единствената козметична марка, за която всеки би трябвало да говори тези дни.
За онези, които не знаят, идеята за проекта, в който Риана ще създаде собствена линия за красота в сътрудничество с дивизията Kendo на LVMH Moët Hennesy Louis Vuitton беше обявена през април.
Сделката за този проект е сключена за крупната сума от 10 милиона долара.
Ето и всичко, което е нужно да знаете за новия козметичен бранд:
Fenty Beauty ще стартира официално онлайн в полунощ на 8 септември, 2017. За Великобритания това означава 8 сутринта на същия ден. Тогава стартира и продажбата на продуктите в магазините. Всички продукти от бранда ще могат да бъдат закупени на официалния сайт на
Fenty Beauty -
fentybeauty.com . Ще бъдат предлагани също в магазинните мрежи на Sephora и
Harvey Nichols.
Fenty Beauty е бранд, създаден с визия. За създателката и основателка Rihanna, е изключително важно „жените да са чувстват включени във всичко около тях“. След като признава известни съществуващи липси в бранша, Rihanna се фокусира върху редица традиционно трудни за разпознаване и създаване тонове на кожата, разработвайки формули, подходящи за всякакъв тип кожа, създавайки универсални нюанси. Нейната цел преди всичко е да вдъхнови: „Гримът е създаден, за да сте щастливи с него. Никога не бива да чувствате грима като натиск или задължителна униформа, която трябва да носите. Чувствайте се свободни да поемете рискове, различни възможности и се осмелете да направите нещо ново и различно.“